Wanneer werd de eerste SDB Zorgmarathon gehouden?
Deze werd voor het eerst gehouden in september 2008.
Wanneer wordt in 2025 de Zorgmarathon gehouden?
Deze wordt georganiseerd op vrijdag 26 september 2025.
Wat zijn de inschrijfkosten?
De inschrijfkosten voor de Zorgmarathon zijn € 350,– excl. BTW per team.
Wat is er inbegrepen bij het inschrijfgeld?
Inbegrepen is het volgende:
- Teamfoto gratis te downloaden, na afloop van het evenement
- Individuele foto gratis te downloaden, na afloop van het evenement
- Individueel certificaat te downloaden, na afloop van het evenement
- Deelname aan diverse activiteiten op de dag zelf
- Aanwezigheid sportmedische diensten (zoals fysio, arts, EHBO)
- Herinnering na afloop in de vorm van een mooie medaille
- Omkleedgelegenheid
- Gratis parkeren, uitrijden vanaf 14:00 uur
- Mogelijkheid voor sportmassage
- Looptag (IPICO-systeem)
- Uitslagen (individueel) nagenoeg realtime beschikbaar op www.hardloopuitslagen.nl
- Maak na afloop kans op diverse prijzen
- Trofeeën voor nummers 1, 2 en 3 per categorie (bestuurders, dames, heren en gemengd klassement)
- Welkomstdrankje in de vorm van een kopje koffie/thee
- Na afloop van uw ronde van 4,2 km een (sport)drankje en stuk fruit
- Digitale begeleiding (loopschema’s en mogelijkheid tot het stellen van looptechnischevragen via info@stichtingsportlight.nl)
Mogen cliënten van de diverse Zorgorganisaties deelnemen?
Jazeker, als deze volledig zelfstandig kunnen meedoen en onder begeleiding en verantwoordelijkheid van de Zorginstelling staan. Minimale leeftijd is 18 jaar.
Hoe kan ik een Teamtent bestellen?
Via de inschrijvingsmodule. Op de website van de Zorgmarathon kan er een voorkeurspagode worden gekozen. Klik op het nummer of deze beschikbaar is en zo ja, noteer het nummer in de inschrijvingsmodule. Graag ook een 2e voorkeur invullen, het kan zijn dat inschrijvingen elkaar kruisen.
Zijn er ook lunchpakketten voor het team beschikbaar?
Jazeker, in de inschrijvingsmodule kan dit worden aangevinkt. Hierbij hebben we keuze uit een traditioneel lunchpakket of een vegetarisch lunchpakket. Graag de aantallen invullen, deze mogen nog worden aangepast tot 2 weken voor aanvang van het evenement, stuur hiervoor een e-mail naar info@stichtingsportlight.nl
Wat houdt de pastaparty in?
Na afloop van het evenement kan er als team gezamenlijk worden afgesloten met een pastaparty/bbq. We zijn er nog niet uit wat we exact gaan organiseren. In de inschrijvingsmodule kan dit worden aangevinkt. Graag de aantallen invullen, deze mogen nog worden aangepast tot 2 weken voor aanvang van het evenement, stuur hiervoor een e-mail naar info@stichtingsportlight.nl
De pastaparty is direct na afloop en start rond 17:15 uur op de dag zelf.